زبانشناسی کاربردی
تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟

بهزاد نزاکت گو؛ عادل دستگشاده؛ کاوه جلیلزاده

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 255-280

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.65567.671

چکیده
  این پژوهش تلاشی بود برای بررسی رابطه بین مدرک تحصیلی و سابقه تدریس معلمان زبان انگلیسی در ایران با میزان استفاده آنها از تکنیک درگیر ساختن زبان آموزان در فرایند یاددهی-یادگیری. برای این منظور، 8 معلم زبان انگلیسی (مرد و زن) با سوابق تدریس و مدارج دانشگاهی متفاوت بعنوان معلمان شرکت کننده در این پژوهش انتخاب شدند. سپس، 40 نفر از زبان آموزان ...  بیشتر